miercuri, 23 iunie 2010

AutoScreenRecorder – aplicatie portabila pentru inregistrarea monitorului in Windows 7


Asa ca m-am pus la cautat. Printre primele rezultate a fost CamStudio. Un program care arata foarte bine, are o interfata intuitiva si toate functionalitatile de care aveam eu nevoie. Numai ca varianta portabila nu era cea mai fericita in compania Windows 7 si nu am putut sa opresc inregistrarea decat cu “End Process” deoarece ecranul incepea deja sa aiba propria personalitate.

Cu parere de rau am lasat CamStudio deoparte si am cautat alt program. Ma interesa in primul rand portabilitatatea, simplitatea in utilizare (nu aveam nevoie de prea multe optiuni, iar pentru editari ulterioare oricum am Windows Live Movie Maker) si nu in ultimul rand o dimensiune mica a aplicatiei (ce rost are o aplicatie portabila care ocupa jumatate de stick USB?).

Dupa indelungi cautari am gasit AutoScreenRecorder chiar pe Softpedia. Programul vine cu toate functionalitatile necesare:


- folosirea tastaturii pentru a controla inregistrarea (Pause/Resume)

- posibilitatea de a inregistra doar o anumita portiune a ecranului sau doar o fereastra

- posibilitatea de a inregistra sau nu pointer-ul mouse-ului

- posibilitatea de a selecta codecul folosit pentru inregistrare

Pentru a descarca AutoScreenRecorder folositi link-ul de mai jos:

Download AutoScreenRecorder versiunea 3.0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu